wtorek, 5 lutego 2013

Album


Dawno już miałam zamiar zrobić porządek z pierwszymi zdjęciami jakie zrobiłam Kajtusiowi, ale nigdy nie było wystarczająco dużo czasu.
 Zostałam do tego "zmuszona" ;) - Kajtuś miał przynieść do przedszkola album ze swoimi zdjęciami. Trochę mi było wstyd że będzie musiał zanieść taki zwyczajny i zniszczony jaki miał do tej pory. Czasu było niewiele - dowiedziałam się o całej sprawie wieczorem a na rano album mił być gotowy. Ale udało się :) i jestem bardzo z niego zadowolona.

















4 komentarze:

  1. Powiedziałabym, że ten albumik jest bardzo męski jak przystało na małego mężczyznę a zarazem na tyle słodki i dziecięcy, że odpowiedni dla małego chłopca. Świetnie sobie poradziłaś z wyzwaniem MAMUSIU!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Album jest prześliczny!! Nic dodać nic ująć - CUDO!

    OdpowiedzUsuń